دانلود بازی مسابقات هوایی AirRace SkyBox v1.1
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی مسابقات هوایی AirRace SkyBox v1.1
نوشته شده در سه شنبه 1 مرداد 1392
ساعت : 15:7
نویسنده :
دانلود بازی مسابقات هوایی AirRace SkyBox v1.1
  • دانلود بازی مسابقات هوایی AirRace SkyBox v1.1

    در بازی AirRace SkyBox هواپیمای سوخو 26 خود را مسابقات هوایی هیجان انگیز شرکت دهید ! این بازی یکی از اولین بازی های مسابقات هوایی با گرافیک و گیم پلی مهیج می باشد . توجه کنید ! مسابقات بسیار خطرناک می باشد و نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد ! پیشنهاد می شود قبل از شروع مسابقه نخست پرواز با سوخو را یاد بگیرید و بعد از آن وارد مسابقات شوید ، برای این کار می توانید از گزینه Help در منو اصلی استفاده نمایید ، بعد از آن می توانید مهارت های لازم را کسب کنید و تمامی مسابقات را برنده شوید . در طول بازی با انجام حرکات خطرناک و مانورها به شما امتیاز بیشتری داده می شود ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی مسابقات هوایی AirRace SkyBox v1.13.1 out of 5 based on 9 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: AirRace SkyBox v1, 1, AirRace SkyBox v1, 1 اندروید, AirRace SkyBox v1, 1 برای گوشی های اندروید, AirRace SkyBox v1, 1 مخصوص اندروید, AirRace SkyBox v1, 1 مخصوص گوشی های اندروید, اندروید AirRace SkyBox v1, 1, اندروید AirRace SkyBox v1, 1 لینک مستقیم, دانلود بازی AirRace SkyBox v1, 1, دانلود بازی AirRace SkyBox v1, 1 با لینک مستقیم برای اندروید, دانلود بازی مسابقات هوایی AirRace SkyBox v1, 1, دانلود بازی مسابقات هوایی AirRace SkyBox v1, 1 اندروید,